amazing Emma Stone


Disclaimer: Okei, tämä tarina ei ole todellinen. EI REAL! Ei saa lukea kuka tahansa alle 18/21 yadda yadda yadda! Mielelläni kuulla palautetta niin kuin aina. Ota rohkeasti jättää minulle kommentin kommenttiruudun sivun loppuun. Näetkö nuo iso tyhjä tähteä liikaa? Ehkä kolahtaa niitä jopa viisi täysiä? Emme halua niiden olevan tyhjiä nyt olisimme? Aivan yksin? Et ole hirviö olet?

Myös, älä lähetä tätä millään muulla sivustolla ilman minun nimenomaista lupaa. Minulla on ollut tuoda vasaran alas kaksi varasta oikealle kirjoittamisen ja halua tuoda sen alas.

*

Tekijän kommentti: En ole koskaan nähnyt Amazing Spider-man, koska minulle ei oikeastaan ​​uskoa, että Spider-man tarvitaan uudestisyntynyt joten olen vain menossa perävaunuihin. Olen myös hyvin tietoinen siitä, että Emma on luonnollinen blondi olen vain sattuu olemaan asia punainen päätä. Älä pidä siitä? Mene tarkistaa toisen FIC, olen varma, että jotkut muut Tekijä haluaa palautetta. Lopuksi, olen hyvin tietoinen stunt-koordinaattori on Amazing Spider-man luultavasti ei kutsuttu Dick Fitswell mutta olen hulluna pun nimiä, varsinkin jos ne ovat likaisia.

Elämäni on melko helppoa. No niin helppoa kuin se voi olla stunt mies työskentelee Hollywoodissa. Se on vieläkin helpompaa, kun näytät minä. Geneerinen puolivälissä parikymppisiä sotkuinen ruskeat hiukset, puhdas ajeltu, laiha ja säännöllinen siniset silmät. Kuitenkin tapa olin tällä hetkellä pukeutunut sai minut erottumaan joukosta. Minulla oli Spider-man porukka, eikä vain tavallinen Spider-man porukka. Revitty Spider-man porukka. Olin työskennellyt Andrew Garfield temppu kaksinkertainen uusi elokuva, The Amazing Spider-Man, joka oli uudelleenkäynnistyksen massiivinen sarjakuvalehti franchising.

Nyt, henkilökohtaisesti en nähnyt tarvetta käynnistää uudelleen franchising, kaikki tietävät, että Spider-man tuli supersankari olemalla purrut radioaktiivinen hämähäkki. Miksi ne täytyy käynnistää sen uudelleen? Silti, jos he olivat pitäneet Tobey Maguire on, ehkä en olisi saanut työpaikan. Minun pitäisi laskea siunaukseni ja nämä ihanat dollaria, jonka pitäisi olla minun pankkitilille pian tämän jälkeen elokuva oli kääritty.

Kohtaus minulle ja Emma, ​​Emma Stone uuden naispääosan pelissä Gwen Stacy, keskeytti teräskaapelin suunniteltu näyttämään Hämähäkkimiehen vöitä ja olisimme swing pois konna, Lizard. Ampua tätä, sekä minua että Emma olisi rahapulassa osaksi valjaat ja nostetaan noin kolmekymmentä metriä ilmassa vastaamaan vaarallisia taivaanrantaa New Yorkissa.

Emma, ​​joka oli pukeutunut blondi peruukki, käveli luokseni iso hymy naamallaan. Hänellä oli fiksu, musta bleiseri, pieni leikkaus turkoosi vihreäksi paita, joka pikemminkin hienosti paljasti hänen pilkkominen. Suorittaminen alaosa ruumiinsa, Emma oli yllään musta hame ja jotkut polvi korkeat saappaat, hänellä oli normaali pari sukkahousuja helman alle.

“Hyvää huomenta!” Hän säteili minua, iso hymy naamallaan, kun hän käveli luokseni.

“Huomenta.” Vastasin, Emma oli rohkea kasvot, mutta oli hiertää hänen alahuuli suloisesti. Hän oli hermostunut.

“Ensimmäistä kertaa roikkuu kaapelin kolmenkymmenen jalka ilmassa?” Minä hymyilin hänelle kuin minä siemailla minun styroksi kuppi kahvia. Hän katsoi yli minua ja nyökkäsi päätään ujosti.

“Mistäs arvasit?”

“Ah. Voit aina paikalla aloittelijoille.” Minä kiusoitteli, kun hän käveli luokseni ja painottuisi vastaan ​​pöytä olimme Oleskelun mukaan.

“Onko se tulee olemaan huono?” Hän pyysi minua, etsii hänen vasemmalle niin hän voisi katsekontaktin minuun.

“Nah. Tämä on helpoin temppu ampua, kaikki kovaa kamaa on jo tehty. Sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Vain keskittyä saamaan laukaus oikealle.” Vakuutin hänelle, sattumoisin juuri tämä tekisi noin kahdennenkymmenennen kerran olisin roikkuvat jonka johto ja koko juttu oli tulossa olevan hieman arkipäiväinen.

“Kuulostat niin varma.” Hän sanoi hymyillen. Emma kääntyi ja alkoi kaataa itselleen kupin kahvia. Kuten hän teki, sain nopeasti mahdollisuus tarkistaa hänet ulos. Nyt se on helppo tarkastella kuuluisuuksia foorumeilla ja google kuvia, mutta todellisuudessa ihaillen niitä lihassa teki sitäkin mukavampi. Hänellä oli kiva perse.

“No, olen vain ollut stunt mies niin pitkään mutta sen jälkeen työskennellyt Twilight minulla oli paljon lanka työtä ja koko asia on hieman helppoa minulle nyt. Pohjimmiltaan, sinun hihna minulle, hihna päälle lanka ja saamme pitkä laukausta ennen kuin kamera zoomaa sinulle. ” Selitin, katsella kun Emma käännetty taaksepäin katsomaan kiireinen kohtaus edessämme. Crew miehet ja avustajat ryntäsi sarjan ympärille, koska tämä oli ratkaiseva kohtaus asioita oli tarkastella täydellinen. Tällaiset asiat aina huvitti minua, koska palkinto osoittaa kertaa rullattu noin Emma ja Andrew Garfield, uusi Spider-man, saisi kaikki tunnustusta kaikille kaksikymmentä minuuttia työtä, kun plebs kuten minä ja muu porukka saisi makea F A.

“Vain?”

“Juuri niin.” Olen vahvistanut, Marc Webb, johtaja uuden elokuvan, sitten käveli meille. Siemaillen omasta kupin kahvia musta Marvel muki, hän hymyili ja nyökkäsi minulle ja Emma.

“Morning kaverit. Valmiina ampua?”

“Ready!” Emma vastasi peppy sävy äänessään, en yksinkertaisesti Nyökkäsin ja tukahduttanut haukotus.

“OK, joten Emma aiot salpa päälle Cole täällä, kuin hän Andrew varten iso suukko kohtaus. Cole, tiedät mitä sinun pitää tehdä oikein?”

“Aivan. Pidä Emma tiukka ja varmista, emme kuulu.” Vastasin naurahtaen, sekä Marc ja Emma nauroi ja Marc nyökkäsi.

“Aivan. Okei, olemme valmiita menemään, jos te olette?”

Katsoin Emma, ​​jotka näyttivät vielä hermostunut, mutta nyökkäsi. Hymyilin ja nyökkäsi liikaa.

“Toki, meidän pitäisi saada rahapulassa?” Kysyin Emma, ​​joka nyökkäsi päätään.

“Okei, mennään.”

Meidän käveli keskellä katua, jossa tylsä ​​harmaa valjaat makasi lattialla. Olin ensimmäinen askel siihen ja Emma pian sen jälkeen.

“Anteeksi.” Sanoin hymyillen, taivutus polveni kasvoni suoraan edessä hänen haara. Olen liukui valjaiden ylös jalkansa ja tein parhaani sivuuttaa eroottinen vaikutuksia. Olen kiristetty hihna vatsan ja jalkojen väliin, hän hymyili minulle makeasti.

“Lyön vetoa, et tämä kaikille tytöille.” Hän vitsaili heikosti, Virnistin kuin minä kiinnitetty oman valjaat. Olimme nyt tuumaa toisistaan ​​ja hänen lämmin henkäys pieksi kaulaani Leikkasin meille molemmille päälle iso koukku, joka nostaa meidät pois lattiasta.

“Vain söpö niistä.” Katsoin olkapääni yli, koska näki Richard Fitswell, Dick hänen ystävänsä, stunt ohjaaja kävelevät ja kaksinkertainen tarkistaa työskentelee koukkuun. Hän katsoi minua ja nyökkäsi, hän kääntyi ja antoi peukkua työntekijälle New Yorkin kaupunginvaltuusto säädetty Cherry Picker. “Okei, mennään ylös lasken kolmeen.”

Dick nyökkäsi ja huusi työntekijä.

“Yksi … kaksi … kolme!”

Ja että sekä minua että Emma oli nostetaan pois maasta ja ilmaan. Hän yelped yllätys ja työnsi kasvonsa minun olkapää, kuin jos olisin voi suojata häntä shokki. Olen kuitenkin vain naurahti kuin ääni langan vetäytyessä täytti korvat.

“Onko se normaalia?” Hän huusi minulle, otin hänet voidaan tarkoittaa melu teräsvaijeri vetäytyessä. Se ei tunnu hieman äänekäs.

“Joo! Kaikki on täydellisesti oof!” Aloitin mutta olimme molemmat ravisteli rajusti vinssi pysähtyi ja olimme kääntyi puolelta toiselle ja edestä taakse. Se ei todellakaan ollut normaalia.

“Mitä täällä tapahtuu!?” Emma yelped kun hän halasi minua tiukasti.

“Olen varma, että se kaikki saada kiinteä pian. Joskus koneen vie aikaa lämmetä.” Mikä tuntui minuuttia hyvinkin voinut sekuntia kulunut kuin me molemmat odotimme vinssi jatkaa ottaen meidät. Katse alas, meidän on ollut noin kaksikymmentä metriä ilmassa toisen kymmenen mennä. Annoin katsoa ympärilleen yrittää löytää Dick saada parempi käsitys siitä, mitä oli tekeillä. Sitten melu megafoni rikkoi väliaikainen hiljaisuus minun ja Emma.

“Cole! Cole! Kuuletko minua?”

Työnsin peukalo ylös positiivisen reaktion.

“Hyvä! Vinssi Cherry Picker on rikki. Pysyt keskeytettiin riittävän hienoksi, mutta emme ole varmoja siitä saada sinua alas vielä. Te tulee OK?”

Katsoin alas Emma, ​​joka vielä oli hänen kasvonsa haudattu olkapääni. Törmäsin hänen harteillaan ja olkavarret omani kanssa leikkisästi tekee hänen katsoa minuun.

“Meidän tulee olla kunnossa?” Kysyin häneltä, katsoen syvälle hänen isot vihreät silmät varmistua, että hän oli todella kunnossa.

“Joo … Joo minä pärjään.”

Hymyilin, tyytyväinen, että hän puhui totta. Se kuulostaa karu mutta viimeinen asia mitä haluat, kun olet keskeyttänyt parikymmentä jalka ilmassa on paniikissa elokuvatähti. Työnsin peukalon jälleen myönteisellä tavalla.

“Okei, meidän täytyy harjoitella saada sinut alas niin nopeasti kuin voimme.” Dick vastasi ja kuulimme “krsh” ja megafoni se sammutetaan.

“Vain minä ja sinä sitten.” Sanoin hymyillen, katselee häntä. Täyttävän kaikki miesten stereotypia naisilla voi olla minun sukupuoli, silmäni vaelsi alas hänen vihreä alkuun ja laaksoon lihaa. Yhdistää, että hänen kuumaa hengitystä kaulaani ja se oli tarpeeksi saada kaveri kova. Joka valitettavasti minulle se teki. Kristus, olen niin tunteeton paskiainen! Kirosin kun katsoin ylös ja keskittyi NYC horisonttiin.

“Cole? Oletko kova?” Emma kysyi, hänen hengityksensä siirtyi kaulaani minun leuka. Huokaisin ja suljin silmäni kevyesti. No, se oli lopussa, että. En todellakaan olisi voinut tehdä tämän palkka tarkistaa. Nyökkää päätäni, olisin voinut vannoa Olen kuullut Emma nauraa.

“En voi uskoa sinua. Olemme leijuu ilmassa ja olet saanut kovaa.” Avasin silmäni ja katsoin nyt blondi näyttelijä, joka oli iso hymy naamallaan. “Tiedätkö … Olen yleensä hyvin viaton tyttö. Erittäin makea ja viaton, mutta joskus … Joskus vain tuntuu kuin olisi huono tai tuhma … Saatko tuollainen Cole?” Hänen kätensä siirtyi minun hartiat ja alas minun litteä vatsa ja kohti alkua Spider-man sukkahousut. Hänen peukalot koukussa ihoon tiukka kangasta ja nykäisi sen pois minun ruumiini, hänen oikea käsi syöksyi sisällä pieni rako kädessään oli tehnyt. En ollut yllään bokserit takia porukka, mitään sen alla näkyisivät filmille ja kääntää katsoja, joten Emman käsi löysin nappulaa heti.

Olen ihmettelivät, kun hän kietoi käden noin minun kukko. Hän kevyesti puristetaan minun jäsen, katsomassa minun kasvoillaan hän teki niin. Hän hymyili ja muutti hänen ruumiinsa hieman lähempänä minua, en tiennyt tätä, mutta hän tekee sen hämärtää mitä miehistö allamme voisi nähdä. Jalkansa erosimme ja hän peitti minun nivusiin kanssa hänen, hänen kätensä alkoi ääliö minut pois hitaasti. Vaikka se oli hankala häntä kun hänen kätensä oli ylösalaisin johtuu vaikeuksista kantamme. Saatoin nähdä Emman hymy laajentaa minun kullin kovemmin hänen kosketuksensa, Emma katsoi minuun ja hän hitaasti nuolaisi huuliaan.

“Olemmeko tuhma nyt Cole?” Hän kuiskasi seksikkäästi vastaan ​​minun omasta suusta. Hänen äänensä oli luonnollisesti husky ja se on ensimmäinen asia aamulla se teki äänen jopa seksikkäämpi. Kun Nyökkäsin, hän virnisti ja vähän hänen huuleen. “Emme ole me?”

Kädessään pumpataan ylös ja alas, jos minun kukko oli instrumenttia, Emma oli maestro ja hän pelasi johtoon osa. Ihoni prickled ylös kuin minun kukko sai vaikeampaa, kun hän nykäisi minut pois. Ylös ja alas, ylös ja alas kätensä silitti minua ranteensa jopa kierretty otteeseen, kun hän pumpataan minun kukko. Hän hymyili ja vähän päälle hiukan huultaan, kun hän katsoi minua. Emma kevyesti puristetaan minun kukko kuin hänen käsi saavuttanut pohjan minun akselille.

“Jeesus Kristus Cole. Sinulla tuntuu niin vitun valtava. Olet menossa sovi minun tiukka pikku pillua niin napakasti ja saavat minut cum koko yön. Aiotteko vittu mukava ja kovaa?” Emma kuiskasi hänen kätensä alkoi kasvaa nykiminen. Hänen oikea peukalo kaataa pään kaluni, mikä minua vapisemaan paikallaan. Ennen cum alkoi tihkua ulos kusta raon Emma pumpataan minua pitkään, kovaa iskua. Sekä minun ja hänen hengityksensä oli vaikea ja nopeasti kuin hän nykäisi minut pois. Suljin silmäni ja taisteli jokaisen halu kallistaa pääni takaisin tunsin halu cum.

“Emma … Aion cum pian …” myönsin kun hän katsoi minuun ja virnisti ilkeästi.

“Fuck yeah Cole! Yeah baby, anna mennä! Cum minulle!” Emma kehotti minua luvatta kuin hänen käsi alkoi nostamaan hänen nykiminen. Valjaat tärisi kevyesti, koska tekojemme sanoa olin huolissani olisi väärin. Olin enemmän kuin iloinen saada potkut, jos se tarkoitti voisin kertoa tarinan kavereideni miten olin nykäisi pois Emma Stone lähes kaksikymmentä metriä ilmassa. Minä murahti ilmaan ja alkoi cum, hänen sijaan tuli alas ja hän teki kaivurilaitteen liikkeen kanssa. Oma kuorma ampui vastaan ​​sisällä hänen käsi, joka teki luonnollinen punapää valitan vahingonilo. Hän huusi nykiminen kunnes mitään tuli ulos minun kukko pää.

Tyytyväinen, hän liukastui minun kukko takaisin sisälle Spider-man sukkahousut ja hän toi kätensä suunsa. Tehdä katsekontaktia kanssani, hän oli valtava hymy kasvoillaan hän limittäin jopa minun taakkaa kuin hän oli koira hyökkää kaivatun kulhoon vettä lämpimänä kesäpäivänä. Kun hän limittäin minun kuormalla, hänen iso vihreät silmät tapasi minun siniseen koska hän käyttäytyi niin dirtily edessäni.

“Yummy!” Emma huudahti, kun hän viimeisteli kädellään. Hän avasi hänen palmu jotta näkisin, mitä hän oli tehnyt. “Katso? Kaikki mennyt!” Hän sanoi, ylpeyttä äänessään, kun hän osoitti pois sitä, että hän oli söivät kaikki minun cum.

“Oikeasti? Vakavasti juuri tapahtui?” Kysyin, epävarma mitä oli juuri tapahtunut.

“Haluatko minun hyppysellinen sinua?” Hän kiusoitteli minua, jalat tulossa pois minua ja roikkui edessä minun.

“Voi ei! Ei! Olen hyvä!”

“Haluatko nipistää minua?”

Nyt kun kuulosti lupaavalta.

“Kyllä kiitos. Mielelläni hyppysellinen sinua.” Emma naurahti ja nyökkäsi.

“No, meidän täytyy saada alas täältä ensin. Mutta sen jälkeen olen saanut koko päivän ilmaiseksi. Voisin tehdä jonkun kanssa hengailla. Haluatko tulla asuntooni tämän jälkeen?” Emma hymyili minulle kuin toinen “krsh” rikkoi jutteleminen ja salainen kohtaaminen suunnittelua.

“Cole? Emma? Mielestämme meillä tämä ongelma korjattu. Marc haluaa saada ampua yksi mahdollisimman nopeasti kuitenkin. Te hyvä mennä?” Dick huusi meille, kun katsoi alas niitä. Työnsin peukalon vuonna positiivinen, sekä minua että Emma tarkastetaan toisiaan olevan kunnossa, koska kameran tuli elokuva Emman kasvot ja rintaani.

Kamerat muutti jopa Emman kasvot ja me molemmat kuulleet Marc huutavat “Action!” läpi megafoni. Oli flash oranssin Emman kasvot simuloida räjähdys, joka olisi lisätty jälkikäsittelyssä. Kaapeli sitten kääntyi niin sovittu aikaisemmin, jotta se näyttää kuin olimme käännetty ulos räjähdyksen. Hänen kasvonsa oli kiinni rintaani, päätään nosti ylös minuun ja hän hymyili kuin kirjoitus.

Ampua menivät hienosti, Emma teki hienoa työtä ja Marc tuntui enemmän kuin tyytyväinen sekin. Yhtä hyvin, koska toinen hän kutsui “leikata” aurinko alkoi nousta pilaa illuusion, että on yöllä. Vinssi teki hiljaisempi kun kone alensi me kaksi alas kylmällä asfaltilla New York teillä. Me hymyili toisilleen kuin minä undid valjaat ja unclipped se vinssi. Emma oli heti pyyhkäistiin pois hänen avustajia ja muita erilaisia ​​ihmisiä suunniteltu pitämään hänet turvassa. Kun hän muutti hänen perävaunu, hän pisti silmään ja iski minulle silmää leikkisästi ennen kuin perävaunu oven kiinni.

Katsoin ympärilleni ja näin Dick juoksee luokseni, radiopuhelintoiminto yhdellä kädellä, mega puhelin toisessa.

“Cole! Hei! Iloisia, että olet alas kaveri!” Hän pani kohteita pöydälle ja puristi kättäni. “Onko kaikki hyvin siellä? Näimme valjaat liikkuminen.”

Uh oh. He näkevät meidän liikkuminen.

“Joo, kaikki oli kunnossa. Yritin vain saada hänet nauramaan, koska hän sai hieman peloissani.”

Dick teki kasvot ja nyökkäsi. Hän tiesi?

“Uh huh. No, meillä on kaikki kunnossa nyt tehnyt. Joten, voit kutsua sitä puoli päivää, jos haluat?”

Hymyilin ja nyökkäsi päähäni.

“Toki mies … Hei, voitko antaa Emma numeroni?” Kysyin, etsii yli hänen perävaunu. “Minä Lupasin näyttää hänelle ympäri New York kun olin täällä.”

Dick virnisti ja nyökkäsi.

“Toki. Olen varma, että näytän hänelle hyvissä ajoin.” Dick taputti minua selkään ennen kuin se ehtii joita kutsutaan toiseen osaan asetettu. Hymyili korvasta korvaan, Kävelin joukko tuoleja, joissa takkini odotti minua. Olen liukastui sen ja käveli temppu valu muuttuvassa alueella. Halusin ainakin näyttää vähemmän hullu henkilö, jos olin menossa tapaamaan Emma seksiä myöhemmin. Suihku ja lämmin ateria oli varmasti kirjoja, ajattelin itsekseni. Kävelin ovesta pienen pukuhuoneeseen ja liukastui minun arkivaatteet.

Kävely ulos joukko, minä virnisti itselleni ajatellut, mitä tapahtuisi minulle vähän myöhemmin. Tiesin hyvin, että Emma oli kiireinen puolen päivän ammunta, mutta oli koko päivän pois keskipäivällä ja oletettavasti silloin hän haluaisi tavata.

***

Oma televisio oli asunnossani, kytketty joitakin satunnaisia ​​uutiskanava sillä olin keskellä erityisen tylsä ​​osa uuden kirjan. Nostin katseeni tv ja näki sekä Emma ja Andrew Garfield ruudulla. Laitan kirjan pois, en haparoi kauko ja paina “mute”-painiketta kerroit melu TV täyttää huoneen. Huh, he spekuloivat, että sekä Emma ja Andrew olivat vuodelta. Ei, he eivät spekuloidaan, ne vahvistavat. Mies, joka imi! Ehkä hän oli juuri toit minut mukaansa huvin vuoksi? Kuten olen miettinyt itselleni, puhelimeni buzzed merkiksi tekstiviestin oli saapunut. Työntämällä se ulos farkut taskussa, toin sen katsomaan sitä. Se oli satunnaisluku mutta nimi lopussa oli kaikkea muuta.

“Tehty kuvaamisen. Haluatko tulla? Love, Emma xoxoxo “

Vittu. Hän silti halua tavata? Ehkä uutiskanava oli väärässä? En anna tämän vaiheen minua, kun kaikki en halunnut sivuuttaa mahdollisuutta seksiä julkkis. Löin alapuolella tekstiviestin ja alkoi kirjoittaa ulos vastauksen.

“Ehdottomasti! Missä olet? “

Kuten olen lähettänyt sen, nousin ylös ja tekee minun tieni ulos asunnosta. Lukita ovea, puhelimeni buzzed vielä kerran, oletettavasti Emma uudelleen. Hän oli lähettänyt minulle postinumeron hänen hotellihuoneessa. Olen kopioida ja liittää sen minun puhelimen kartta app ja yksinkertaisesti rukoili armollinen Thor että uusin käyttöjärjestelmä päivitystä ei lähetä minua satunnainen Wallgreens tai Seven Eleven.

‘On my way! ” En yksinkertaisesti tekstasi takaisin ja käytännössä juoksi alas portaita päästä autoni. Jabbing minun puhelimeen, järjestin suuntiin vaihtaa yli suuntiin autolla. Siirtyminen auto paljon, minä suunnistaa Mean Streets of NYC löytää hotelli Emma oli majoittuessaan. Toinen tekstiviesti saapui, katsot minun näytöllä huomasin siellä oli huoneen numero hänen.

‘308. Nähdään pian seksikäs! ” Oli mitä tekstiviestin sanoi, iso virne hiipi naamallani kuin minä lipsahti autoni ja nopeasti syöksyi kadun toisella puolella. Suuret pariovet toimii sisäänkäynnin näin iso pronssinen plaketti että osoitti pois hotellin omistaja.

“Tohtori T. Shirtcannon.” Sanoin ääneen kun luin sen. Olen virnisti ja tajusin kuinka typerä se olisi voinut kuulosti. Mutta, hän oli luultavasti ranskalainen. Lenkkeily portaat ylös, muutin aulatilojen ja tekee minun tieni ylös portaita lattiaan kolme. Kävely alas sali tavalla, löysin kahdeksannen huoneen ja koputti oveen.

“Kuka se on?” Emman ääni huusi oven takaa.

“Se on Cole.”

Innoissaan squee tuli toisella puolella oven ja se nopeasti avattava. Toisella puolella ovea oli Emma Stone. Hän oli menettänyt blondi peruukki, mutta oli edelleen yllään samanlainen asu, bleiseri oli mennyt, mutta turkoosi paita ja musta hame oli vielä yhdessä sukkahousut ja saappaat. Hän hymyili laajasti minulle ja toivotti minut tervetulleeksi huoneeseen, kun kävelin ovesta suljettiin. Olen pyörähti ympäri ja oli iloisesti yllättynyt löytää Emma hetkessä kiedottu minua. Hänen pehmeän huulet painuvat minun ensimmäistä kertaa tänään. Sanoa, että olin yllättynyt olisi ollut vähättelyä.

Standard

Leave a Reply

