curse Of Scots Ch. 03

Curse of Scots, kolmas osa.

Sekava mies ja kaksi kiusannut naisia.

Cayden on joitakin ajatuksia:

Olin miettinyt mitä on tapahtunut minulle; Tarkoitan epäjohdonmukaisuuksia. Olen tuntenut tämän naisen vain neljä päivää: tunnen elämäni on muuttunut, ja en ole varma, jos se mitään järkeä. Muistan vanhan elokuvan; jotain kutsutaan “Ihmiset puhuvat”. Se näytteli nämä vanhan elokuvan toimijoiden Cary Grant ja Jeanne Craine. Hän oli tämä lääkäri, jotka tapasivat ja rakastuivat jonkun tytön puoli ikänsä; kaikki tapahtui vain muutama päivä. Koko juttu ei todellakaan mitään järkeä; se oli vain elokuva muutenkin. Siis en ole rakastumassa, mutta tiedän tunnen jotain. Luulen, että hän tuntee jotain liikaa. Kuka tietää? Helvetti, elämäni on paska muutenkin.

+ + + + + + + + + +

Se on kiirastorstai, ja Caprice on mietteissään.

Cayden on niin kusipää. Hän luulee voivansa rakentaa ruumiini ja minä ihmeellisesti tullut jotain erilaista. Hän ei saa sitä. Hän vain ei saa sitä. Olen huora. Siinä kaikki olen hyvä. En voisi koskaan saada takaisin … takaisin … takaisin … oh riippumatta. Oi Jumala, who cares?

+ + + + + + + + + +

Cayden saa pallon pyörimään!

“Tule. Et voi nukkua pois koko päivän!”

Caprice kaataa ja katsoin kelloa; se oli ohi keskipäivällä, “Oh.”

“Tule. Nouse ylös tyttö. Haluan näyttää sinulle maatila,” avasin kaapissa ja veti farkkuja ja oxford painiketta alas paita. Vilkaisin takaisin unelias nainen, “ylös, ylös nyt päivän jo puoli yli.”

Katselin kun hän veti itsensä pois sängystä ja meni toimistolle. Hän kiskoi pois pari pikkuhousut ja rintaliivit. Jälkeen liukastumisen ne hän veti farkut ja paita. Hän katseli ympärilleen, “Minulla ei ole sukkia.”

Olen väärentänyt irvistys, “Hitto, et muista kaikkea. Sujauta tennis kengät ilman sukkia tänään.”

Pukeutunut, hiukset kammattu ja kasvot pestä hän seurasi minua iso pick-up. Autoin hänet sisään kävelin ympäri ja kiipesi minun puolellani ja sanoi: “Valmis?”

Hän oli sellainen äreä mieliala. Sisäänpäin Minusta se oli hauska; vain muutama päivä sitten hän oli peloissaan shitless. Hän katsoi minua ja sanoi: “Mitä, aiotko näyttää minulle noin Ponderosa?”

Nauroin, “Ehei, South Fork!”

Hän nauroi liikaa.

Seuraavan tunnin ja puoli Ajoin hänet ylös ja alas ja ympäri tilalla. Näytin hänelle latoja, hevoset, kanaloiden, jossa siat olivat, ja kaksi härät. Ajoin hänet ulos jossa olin lähdössä laittaa hieman maissi, ja sitten otin hänet minun joen edessä kiinteistön, jossa olen vetänyt ylös rapu potin. Se oli tyhjä.

Olen pysäköity trukin unohtaa joen, “Mitä mieltä olet?”

Hän virnisti. Luulin, että hän todella näytti aika, ehkä jopa hieman onnellinen, hän sanoi, “No Pa, ainoat asiat, jotka puuttuu on nainen ja passel lapsia.”

Nauroin, “Kerro minulle Ma, olet hedelmällinen?”

Voisin kertoa hän ei usko, että oli niin hauska. Hänen otsa uurteinen kaikki ylös, “Muista, mitä minä olen. En koskaan suukko huulille, eikä kukaan saa täällä”, hän huomautti hänen pensas, “ilman kondomia.” Sitten hän lisäsi, olen yllättynyt en ole alkanut minun aikana, mitä olen ollut pois pilleri useita päiviä. “

“Et voi saada lapsia?”

Hän hieroi hänen vatsa; sitten Gastropods rinnat “, kaipasin minun aikana muutaman kerran. Kahdesti he ottivat minut lääkäriin, kai hän oli lääkäri, hän puhdistaa minut ulos ja olin takaisin töihin päivä, joten kai kukaan sidottu tai leikata minun putket. ”

“Onko sinulla koskaan ollut joku erityinen? Siis joku muu kuin parittaja. Joku ehkä rakastanut?”

“Se on liian henkilökohtaista.”

“Niin oli joku kerran.”

“Ei, ajattelin, että hän oli, mutta olin väärässä.”

“Kun se oli?”

“En muista.”

Olen naarmuuntunut kasvoni. Tiesin täytyy ajella uudelleen ennen menimme kirkkoon, “Oletko koskaan ajatella ottaa lapsia?”

“Ei, minä vihaan lapsia. Olen nähnyt huoria lasten kanssa. Ne ovat likaisia ​​pieniä asioita, vuotava nenä, paska vaippoja, itkien koko ajan. Ne ovat kirottuja hankalaa. Ne tiellä.”

“Kerro minulle Caprice mitä haluat tehdä?”

“Tämä on bull shit. Mitä luulet pidän. Muista minut, huora? Pidän saa munaa perseeseen! Pidän nuolee paskaa sotkee ​​Dicks. Pidän perseestä uudestaan ​​ja uudestaan ​​ja uudestaan ​​koko yön, kunnes ne päätyvät kaatamalla moottoriöljy perseeseen minun saastainen kusipää pitää minut voideltu. Pidän saada sidottu ja jossa on neljä tai viisi miestä kusta koko minulle. Sitten tykkään nousta aikaisin seuraavana aamuna ja imee pois jokainen kaveri joka nukkui yli. I kuin kertoa seitsemänkymmentä kahdeksankymmentä vuotta vanha miehille miten ihmeellisiä he ovat. “

“Ok, olen pahoillani. Sinulla ei ole sanoa enempää.”

“Ei, en halua. Oletko nähnyt nainen rahapulassa valjaat ja annetaan loistava tilaisuus onnellisesti vetää miehen ympäri vaunua. Oletko koskaan ollut ketään laittaa sinut laatikkoon ja täytä se vedellä, kunnes luulet” uudelleen aikoo hukuttaa? Entä parhaillaan paalutti sängyssä koko yön ja sitten saada kuseen niin monet miehet menetät laskea? Entä yllään Butt plug koko päivän tai juoksentelee alasti jollakin alalla, kun joukko vanhoja miehiä ampua klo sinulle paint ball aseet? Se on vielä hauskempaa talvella kun on lunta! “

Pääsin yli ja tarttui hänen ranne “Caprice se on …”

Hänen on täytynyt paniikkiin. Hän kiskoi hänen kätensä pois. Hyppäsi ulos autosta ja alkoi juosta. En tiedä missä hän ajatteli hän oli menossa, tai mitä hän alkaa. En tiedä minun piti kiinni hänen ennen kuin hän loukkasi itsensä. Arvasin hän vain halusi päästä pois, päästä pois ehkä minulta, pois kysymyksiini.

Tarkistin varmistaa trukki oli puistossa, ja hätäjarrua oli. Nousin pois minun puoleltani auton ja lähti hänen peräänsä. Nainen, joka oli ollut pahoinpideltiin raa’asti vain muutamaa päivää ennen, ja kuka olisi tuskin ollut mitään syötävää, hän oli melko nopea. Kesti lähes sata metriä ennen kuin hänet kiinni. Nousin hänelle yrittänyt kiinni ja pitää häntä, mutta päätyi puuttumalla hänen.

Olen puututtava häntä ja sai hänet maahan. Hän alkoi huutaa ja huutaa. Hän potki minua. Hän yritti purra minua. Saat äskettäin pahoinpideltiin nainen olen koskaan nähnyt niin paljon energiaa. Sitten yhtä nopeasti kuin hän alkoi taistella hän pysähtyi. Katselin kun hän purskahti itkuun. Iso kyyneleet vyöryivät hänen silmänsä. En ollut koskaan kuullut tällaista surua. Se oli kamalaa! Hän oli säälittävä. Vihdoinkin yhtä nopeasti kuin taistelut ja itku kaiken pysähtyi. Hän vain makasi allani maahan. Tunsin hänet hitaasti kiertyvät sikiön pallo. Viha, joka oli jälkeen kipu oli hävinnyt; hän oli täysin taipuisa, välinpitämätön. Hänen silmänsä olivat menettäneet kaikki tunteet. Se oli kuin hän oli kuollut.

Pelästyin “Caprice. Caprice? Caprice!” Vedin hänet ylös ja piti häntä niin tiukasti kuin pystyin. Yritin saada hänet vastaamaan, kuunnella, sanoa jotain, mitä tahansa. Olen jopa pudisti hieman. Hän oli juuri siellä sylissäni kuin jonkinlainen zombie. En tiennyt mitä tehdä.

Hitaasti hän tuntui tulevan takaisin. Se oli kuin hän oli ollut joitakin trance, tai kaukana jossain. Hän alkoi sekoitetaan uudelleen. Pidin häntä sylissäni. Laitoin käteni hänen poskeaan, “Caprice, oletko kunnossa?”

Hän katsoi minua koko ymmällään, “En muista mitä tapahtui. Olisin ollut käynnissä pois. Cayden sai minut kiinni. Etkä Cayden. Olin sylissäsi. Cayden, mitä tapahtui?”

Sanoin hänelle: “En tiedä. Ajoit. Sain sinut. Aloitit taistella, niin alkoi itkeä, ja sitten vain … hyvin olet aivan kuin katosi. Se oli kuin olit poissa.”

“Muistan sinut kyselivät minulta jotain, jotain lapset, vauvat. Kyllä, sanoit jotain lapsille. Uskoisin on ollut yhteinen lapsi, ehkä olin juuri raskaana. Luulen, että he ottivat sen pois, tai tappoi sen tai jotain, tai se voinut kuolla. He halusivat sitoa minun putket, mutta en antaisi sitten. Muistan ei allekirjoita papereita. Tiedän, että he pakottivat minut siihen. en muista. “

He rangaista sinua? Mitä he tekivät? “

“En muista.”

“Sanot ollut lapsi?”

“Luulen … En muista.”

“Luuletko, että he ottivat lapsesi pois?”

“Kyllä. No en muista. En muista. En vain muista!”

“He ovat todella satuttaa sinua.”

“En muista. Älä kysy lisää kysymyksiä.”

Pidin tilalla hänen syliini. Otin hänen kaksi posket oikeaan käteeni ja veti hänet lähelle. Suutelin hänen poskiaan, nenäänsä. Suutelin hänen huulensa, hän yritti kääntyä pois, mutta en anna hänen. Suutelin häntä.

“Lopeta … please.”

Hymyilin, jouduin keventää asioita “Hei, katsokaa aikaa. Jos aiomme kirkkoon meidän täytyy saada takaisin” Nousin ylös ja auttoi hänet ylös, “Tule, mennään takaisin kuorma-auton ja pään kotiin, “En tiedä mitä tapahtui, mutta tiesin meidän piti yrittää saada sitä mitä se oli.

Olen johti hänet takaisin autoon. Hän oli todella välinpitämätön. Sitten hän alkoi puhua uudelleen. Se oli tavallaan epäjohdonmukainen.

Hän sanoi: “Kuulin, mitä sanoit. Sanoit olimme menossa kotiin. Et tarkoita sitä. Se on temppu. Huomenna tai pääsiäisen jälkeiseen maanantaihin Tulen takaisin töissä. Sinun laittaa minut jonnekin, ja minä olen takaisin töissä. “

Olin järkyttynyt, “Caprice kukaan ei aio tehdä sinusta tehdä mitään et halua tehdä,” Voisin kertoa hän ei uskonut minua. Olen ihmetellyt, kuka Puhuin.

+ + + + + + + + + +

Takaisin Angie; se on Angie, Emily, ja rouva Bradford.

Tarkistin kellon. Se oli lähellä 18:00 kutsuin takaisin läpi salin keittiöön, “Äiti Menen ulos Bernard tänään. Älä odota.” Juoksin ulos ovesta ja hyppäsi autonsa.

En välitä paljon Bernard; hän voi olla ilkeä, mutta hän pitää minut miehitetty. Yksi asia; Tiedän Cayden voi sietää häntä. Se on eräänlainen jäähtyä tietäen aina olen Bernard Cayden n vituttaa.

Cayden oli mieheni kunnes isäni sai minut allekirjoittamaan avioero paperit hän oli laatinut. Luulen isä oli oikeassa. Cayden oli hyvä työntekijä; hän vain ei ollut mitään hyvää minulle.

Rakastin häntä niin paljon. Kun olin koulussa vain kerran pojat maksanut mitään huomiota minulle oli, kun he tarvitsivat apua läksyjen kanssa tai kun he halusivat tehdä pilaa jonkun. Cayden on vuoden vanhempi kuin minä. Olin nähnyt hänet ympäri siitä lähtien olen voinut muistaa. Hän on aina ollut komea; tytöt kaikki pitivät hänestä. Minulla oli kauhea ihastunut häneen, kun hän oli lukiossa, mutta hän ei koskaan edes tiesi, että olin elossa. Hän ajaa taloni matkalla kouluun. Jouduin kävelemään kouluun. Joskus hän ajaa aivan hänen pick-up. Hän ei koskaan edes huomannut minua.

Hän huomasi minut kerran kuitenkin. Se oli vuosi, kun hän valmistui ja olin vanhempi. Tiedän etten ole kaunis, ja kehoni koskaan kehitetty kuten muut tytöt. Kaikki tyttöystäväni sai tissit ja lantion ja tavaraa. Sain vain vanhempi. No ainakin en koskaan saanut akne.

Muistan sen Afterschool yksi iltapäivällä ja olin matkalla kotiin, kävely tietenkin. Siellä oli useita poikia seisomassa reunalla koulun omaisuutta. He olivat kaikki puhuvat ja harjoittavat. Cayden oli heidän kanssaan. Yritin tehdä itselleni huomaamaton kuin mahdollista. En halunnut kenenkään, varsinkaan Cayden, huomata minua. Yksi pojista ryhmässä näki minun tulevan ja hän huusi: “Hei Angie, olet niin ruma se on säälittävää!”

Kaikki muut pojat nauroivat, Cayden ei. Hän käveli hänen pick-up; hän avasi ohjaamon oven, ja kysyi: “Angie, tarvitset kyydin kotiin?”

Tietysti sain oikealle sisään Kaikki muut pojat vain katseli kuin Cayden auttoi minua ja sulki oven. Hän jopa auttoi minua solki minun turvavyötä. Se oli kaikki kesti. Kaaduin mielettömästi ja syvästi rakastuneita.

Cayden alkoi seurustella minua. Aluksi hän vei minut mukavia paikkoja. Kävimme elokuvissa, ja hän ostaa minulle popcorn ja sooda. Hän vei minut rannalle, hän oli perustaa sateenvarjo, ja olimme aurinkoa. Hän mene saada pizzaa ja kokista, ja olisimme istua huopa ja syödä rannalla. Tämä oli jotain vain kauniita tyttöjä teki, ja tässä minä olin, tämä nainen lapsen elimistöön, jossa tyylikkäin poika läänissä. Olimme olla siellä peiton ja laatia. Hän yritti tuntea minut. Aluksi en antaisi hänelle, mutta lopulta hän sai tuntea minua. Muistan ensimmäisen kerran. Hän oli haparoiden ympäri ja kuulin hänen Mutter, “Missä se”, hän oli etsimässä töppäys. Olen rullattu pois ja alkoi itkeä. Cayden, hän sai todella järkyttynyt. Hän veti minut takaisin yli häntä kohti ja kertoi minulle koko ei ole väliä. Hän sanoi, minulla oli kaikki mitä hän halusi; että itkettää vieläkin. Hän piti minua sylissään, hän suuteli koko naamaani, ja hän kertoi minulle, hän rakasti minua. Hän sanoi, isot tissit oli yliarvostettua. Hän sanoi, minulla oli kaikki mitä hän halusi. Hän sanoi, että pari kertaa. Hän sanoi minusta huolta, rakastaa minua, ja suojella minua aina.

Unelmani oli tullut totta; hyvin ainakin jonkin aikaa. Joskus noin loppukesästä jälkeen minun vanhempi vuoden Cayden alkoi muuttua.

Minun piti mennä pois yliopistoon, mutta hän puhui minut ympäri. Se teki vanhempani hullu, mutta en välittänyt. Cayden oli maatila, hänellä oli rahaa, ja olin vakuuttunut, että hän rakasti minua. Olin itse menossa onnellisesti jokainen tyttö haaveilee. Halusin tehdä, oli olla hänen kanssaan, mutta jokin meni pieleen.

+ + + + + + + + + +

Pidän muistelee kun olen Bernardin kuorma.

Joten olen tässä kuorma Bernard. Minulla on Cayden vauva, mutta en anna hänen lähellä hänen. En tiedä, mikä meni pieleen. Cayden oli ollut niin hyvä; Sitten hän tarkoittaa.

Olen pieni, ja Cayden hyvin hän on iso, ainakin paljon isompi kuin minä. Käytin pidä siitä, kun hän istui minua sylissään ja kietoi kätensä ympärilleni. Hän ottaa kätensä; hänen kätensä ovat suuria, ja hän pehmeästi hiero niitä ruumiini. Enimmäkseen hän teki sen ulkopuolella vaatteeni, mutta joskus hän unbutton minun pusero ja hieroa hänen isot kädet kaikki ylös ja alas selkään ja rintaan.

Kun hän alkoi seurustella minua yksinomaan hän kertoi minulle en saanut käyttää rintaliivejä enää. Hän sanoi toivonut hieman olin riehumaan minun vaatteita. Hän sanoi hän halunnut nähdä minun nännit törröttää vastaan ​​minun puseron. Hän napostella ja suudella minun nännejä kunnes he piristyi; Sitten hän imeä niitä. Minulla ei ole paljon tissit osastolla, ja hän voisi imeä koko töppäys suuhunsa.

Pian en ollut sallittua käyttää pikkuhousut tai sukkahousut. Sitten hän sanoi, en voinut pukeutua housut tai farkut. Voisin vain hameita, mieluiten minis tai mekkoja. Hän sanoi pitävänsä ajatuksesta, että olisin aina helposti. Että kaikki alkoi pian sen jälkeen annoin hänen saada minut ensimmäistä kertaa. Joskus olisin istuu vieressä häntä hänen pick-up, ja hän vetää minua sylissään ja liu’uta hänen asia sisälläni. Se satuttaa; se aina satuttaa. Teimme sen kerran kun olimme jarruvalo. Silloin olin aina niin kuuma hänelle tein mitä hän halusi.

Sanoin hänellä oli isot kädet. Hän voisi kietoa kätensä lähes kokonaan kaulaani. Kerran kun olimme pysähtyi liikenteessä hän kietoi oikean käden kaulaani, kun hän purettu housuihinsa hänen vasemmalla. Hän veti hänen asia ja hitaasti työnsi pääni alas joten jouduin laittaa sen suuhuni. Sitten hän katsoi hiuksiani ja piti työntää pääni ylös ja alas, kunnes hän ejakuloi suuhuni. Jouduin nielemään kaikki hänen kamaa. I yski. Se maistui kamalalta.

En tiedä miksi, mutta hän piti pahenevan entisestään. Hän alkoi kutsua minua pikku huora, kun olimme. Hän sanoisi, että toisten ihmisten edessä. Sitten pahin mahdollinen asia tapahtui, ja kaikki pahat asiat pysähtyi.

Eräänä iltana olimme hänen pick-up ja olimme pysäköity alas merelle. Aallot kaatuu todella kovaa sinä iltana. Hän sai huopa ja kantoi minut ja viltti alas rantaan. Jouduin lukita jalkani vyötäisillään kun hän kietoi vasemman käsivartensa alaselässä. Niin hän vei minut sinä iltana. Hän laittoi minut alas ja säädettyihin viltti. Sitten hän käski minun riisua kaikki vaatteeni ja makaamaan viltti. Silloin olin enemmän pelkää kuin rakastunut häneen niin olen aina tehnyt, mitä hän käski minun tehdä kyselemättä. En pelännyt, että hän löi minua tai mitään; Pelkäsin hän suuttuu ja lopettaa minut nähdessään. Tarkoitan rakastin häntä niin paljon, että jos hän kertoi minulle ampua itseni olisin tehnyt sen.

Hän kertoi minulle päästä minun kädet ja polvet. Arvelin hän aikoi tehdä minulle hauva tyyliin; olimme tehnyt sen ennenkin, ja vaikka se satuttaa, kuten sanoin se aina satuttaa, olen aina anna hänen tehdä se. Tällä kertaa vaikka hän sanoi olevansa menossa tekemään perseessä. Pyysin häntä olemaan, mutta hän sanoi, että olin hänen ja hän tekisi kuten hän oli otollinen. Hän pääsi ulos jonkinlainen gelatiinia; panivat sen hänen sormensa ja työnsi ne ylös minun peräsuolessa. Huusin. Se todella satuttaa. Hän nauroi. Sitten hän takanani. Pyysin häntä tekemään sitä, mutta hän vain nauroi kovempaa.

Hän työnsi peniksensä tavalla sisälle perseeseeni. Hän oli todella kova. En koskaan tuntenut häntä olla niin suuri tai niin kovasti. En ollut koskaan tuntenut sellaista sietämätöntä kipua ennen. Minä huusin, ja aloin itkeä. Se satuttaa niin paljon en vain voinut lopettaa itkua. Hän vain työnsi sisällä kerran ja pysähtyi. Hän meni ylös sisälle kehoni. Tunsin itseni revitään sisällä; Luulin oltiin halkesi. Aloin vuotaa verta. En voinut nähdä verta, mutta tunsin sen.

Juuri niin nopeasti hän veti minua ja alkoi itkeä. Hän pyyhkäisi minut syliinsä ja vain pitää itku. Hän piti ja halasi minua niin tiukka ajattelin aioin tukehtua. Hän sanoi olevansa pahoillaan. Hän piti anteeksi; Hän pitää kertoa minulle, että hän ei tiennyt, miksi hän teki sen. Hän vain sanoi vain teki sen, koska hän halusi satuttaa minua. Hän hoki hänen täytyi rangaista minua. En vieläkään tiedä, mitä tein väärin. Rakastin häntä niin paljon Vannon hän voinut tehdä minulle mitään. Olisin kuollut jos hän pyysi minua.

Me molemmat istuimme siellä peiton ja itki kuin puoli tuntia. Sitten hän otti minut kyytiin ja vei minua kuin vauvan takaisin autoon. Sinä iltana hän pyysi minua vaimokseen. Tietysti sanoin kyllä. Muutamaa viikkoa myöhemmin menimme naimisiin, mutta silloin olin niin syvälle alkoholin ja huumeiden se oli kuin olin menettänyt toisessa maailmassa.

Joten tässä olen pomppii pitkin kohti Wagon Wheel Bernard Keithin kuorma. Toivon Cayden saa selville. Toivon, että se tekee hänet hulluksi. En tiedä miksi haluan sen, mutta en todellakaan. Haluan hänen olevan tosi vihainen hän löytää minut ja antaa minulle hyvän selkäsaunan. Joskus hän käytti piiskaa perseessä. Tiedän ansaitsevat hyvän selkäsauna nyt.

+ + + + + + + + + +

Toinen tyttö.

Takaisin sisälle pieni 1960: n punatiilinen karjatila talo maalipinnan etuovesta, todiste talo oli rappeutumaan, pikkutyttö katseli hänen äidin makuuhuoneen ikkunasta kuin hänen äiti hyppäsi miehen auton ja ajoi pois. Hän katsoi alas Raggedy vanha laatikko hän puristi tiukasti käsissään. Tämä oli hänen äitinsä pelissä, kun hän oli pieni. Äiti lupasi hän opettaa hänelle, miten pelata. Laatikko kansi oli naarmuuntunut ja kulunut. Joku oli kerran piirretty tikku kuvan tyttö, mutta joku muu oli ottanut kynän ja intiimissä sen yli. Kuivui maalarinteippiä silti tuskin järjestetään kaksi Top nurkkiin yhdessä; otsikko etukulmaa lukea Candy Land. Äiti lupasi hän opettaa hänen pelata yhden päivän.

Emily huolellisesti laittaa ruutuun alas vanha parketti. Hän ei tiennyt kuinka pelata, mutta hän oli pelataan hallituksen ja kortit ennen. Hän lähti kansi, kerätyt kortit ja alkaneet jättää ne pois siisti rivi kautta linjan; “Yksi äiti, yksi grand-äiti, ja yksi minulle …”

+ + + + + + + + + +

Cayden saa puhelun.

Sain puhelun rouva Bradford. Hän sanoi Angie oli matkalla Wagon Wheel Bernard. Hän kuulosti peloissaan. Hän sanoi Angie todella sai kynitty, kun hän näki Caprice autossani.

Ajatus siitä, että hän oli pois Bernard jälleen todella repi perseessä. Hänellä oli lapseni, ja Emily oli saada tarpeeksi vanha nyt alkaa ymmärtää, mitä oli tekeillä. Hän oli kysyä kysymyksiä pian, ja halusin Angie pystyä antamaan hänelle oikeat vastaukset. Hän ei voisi tehdä, että jos hän oli pois juovuksissa pylly kuten Bernard Keith.

Heti Soitin Del Hän ei pidä siitä, kun pyysin häntä auttamaan minua. Hän sanoi suunnitelmia, mutta pyysin häntä menemään alas Wagon Wheel ja pitää silmällä asioita. Hän yritti pelastaa kertomalla minulle, hän oli vasta yhdeksäntoista ja alle sallitun rajan. Nauroin, mutta lupasin hyvittää sen hänelle, jos hän piti katsella ulos tänä iltana. Hän sanoi. Del on hieno poika.

Joten pilasin Del ilta; Nyt oli aika Caprice ja minä mennä kirkkoon ja todennäköisesti pilata paljon toisten ihmisten ilta liikaa.

Standard

Leave a Reply

